Onderzoek klanttevredenheid

Sinds deze week meet de gemeente Heerde hoe tevreden u bent met onze telefonische dienstverlening. Om onze dienstverlening te kunnen verbeteren, willen we weten hoe u hierover denkt en waar knelpunten zitten. We verwachten dat de meting nieuwe inzichten geeft, en knelpunten laat zien die binnen onze organisatie spelen. We gaan die kennis dan gebruiken om te verbeteren.

Twee manieren van onderzoek

We gebruiken twee verschillende manieren, zodat we kunnen zien welke manier het beste werkt:

  1. Wij vragen u tijdens het telefoongesprek of u mee wilt doen;
  2. Wij sturen u rechtstreeks de vragenlijst, zonder eerst te vragen. Dit kan alleen als u mobiel belt. 

We bekijken welke manier de meeste reacties oplevert. Het onderzoek duurt een jaar. Daarna bekijken we of we het onderzoek nogmaals uitvoeren. We gebruiken dan de manier met de meeste reacties. We doen het onderzoek samen met de gemeente Oldebroek. Die gemeente doet hetzelfde onderzoek, maar dan voor balie-afspraken. 

U geeft uw mening anoniem

We gaan zorgvuldig om met uw gegevens (zoals naam, e-mail of telefoonnummer). We verwerken deze gegevens binnen de regels van de privacywet (AVG).

Heeft u nog vragen over dit onderzoek?

Dan kunt u bellen met de gemeente Heerde, 0578 - 69 94 94. U kunt ook mailen: gemeente@heerde.nl.