Start actualisatie gemeentegids Heerde 2020

Akse Media, de uitgever van de officiële gemeentegids, begint in week 37 met de actualisatie van de adressen voor de gemeentegids van 2020.

Aan alle adressen binnen de gemeente die een e-mailadres in de gids vermeld hebben wordt een automatische mailing verzonden waarop gereageerd kan worden. Met een unieke, persoonlijke inlogcode kunnen dan de eigen gegevens via internet naar wens worden aangepast. De overige vermeldingen worden tijdens de actualisatieperiode telefonisch door Akse Media benaderd.

Eventuele kosten voor vermeldingen

Voor niet-commerciële instellingen is een basisvermelding in de gids gratis. Het gaat dan om een naam, adres, woonplaats, contactpersoon, telefoonnummer, e-mail en website. Alleen bij extra informatie (zoals activiteiten, doelstellingen), een extra rubriek of advertentie zijn er kosten aan verbonden.

Heeft uw organisatie of vereniging nog geen vermelding in de gids, maar u wilt dat wel? Dan dient u dit zelf bij Akse Media te melden.

Wijzigingen of aanmeldingen voor 11 oktober doorgeven bij Akse Media

Wijzigingen of aanmeldingen voor de gemeentegids kunt u op de volgende manieren doorgeven:

  • Per e-mail: redactie@aksemedia.nl (onder vermelding van gemeentegids Heerde);
  • Telefonisch: (0223) 673010 (redactie Akse Media);
  • Schriftelijk: Akse Media b.v. (t.a.v. gemeentegids Heerde), Postbus 6033, 1780 KA Den Helder.

De wijzigingen of aanmeldingen kunnen tot uiterlijk 11 oktober worden doorgegeven. Het is niet mogelijk via de gemeente Heerde mutaties of aanmeldingen door te geven.