Openingstijden gemeentekantoor verruimd

Woensdag 23 september worden de openingstijden van het kantoor aan de Eperweg 5 weer verruimd. Dit betekent dat Burgerzaken elke woensdag tussen 07.30 en 20.00 uur geopend is. Dit zijn de openingstijden die u van ons gewend was (voor de coronamaatregelen in maart):

  • Maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 12.30 uur
  • Ruimere openingstijden Burgerzaken op woensdag van 07.30 tot 20.00 uur.

Bezoek aan het gemeentekantoor? Maak dan een afspraak!

De gemeente Heerde werkt alleen op afspraak. Wij kunnen ons dan goed voorbereiden op uw bezoek en u hoeft niet meer lang te wachten. U kunt een afspraak maken via www.heerde.nl/afspraak.

U kunt ook bellen naar (0578) 69 94 94. Dit nummer is bereikbaar maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.

Om te voorkomen dat teveel mensen in de publiekshal komen, dient u voorlopig ook bij het afhalen van documenten en ter inzage liggende stukken een afspraak te maken.

Waar kan ik de contactinformatie vinden?

U kunt onze openingstijden en contactgegevens vinden via www.heerde.nl/contact en in de linkerkolom van de gemeentepagina. Daar worden ook onze afwijkende openingstijden vermeld, bijvoorbeeld tijdens feestdagen.