Uw huis isoleren? Vraag subsidie aan!

Verliest uw huis veel warmte via het dak, de muren, ramen of vloer? Dan moet uw verwarming harder werken. Dat kost extra energie en geld. Zeker als energieprijzen stijgen merkt u dat op uw energierekening.

DakisolatieDe gemeente Heerde helpt inwoners om eigen huizen beter te isoleren. In veel gevallen kunt u subsidie krijgen. U krijgt dan een deel van de kosten terug.

Goede isolatie helpt het hele jaar. In de winter blijft warmte beter binnen. In de zomer blijft warmte juist beter buiten. U heeft minder last van tocht en koude plekken. Ook gebruikt u vaak minder energie.

Wilt u uw huis later verder verbeteren, bijvoorbeeld met een warmtepomp? Dan is isoleren vaak een goede eerste stap.

Waarom isoleren

  • Warmte blijft in de zomer beter buiten
  • Warmte blijft in de winter beter binnen
  • U gebruikt minder energie
  • U woont prettiger