Contactgegevens en openingstijden

Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag. U kunt ons bezoeken, bellen, appen, mailen of schrijven.

Bezoek ons

  • Gemeentekantoor: Eperweg 5, 8181 ET Heerde.

Wij zijn open op:

  • Maandag tot en met vrijdag, van 08.30 tot 12.30 uur.
  • Burgerzaken is op woensdag langer open, van 08.00 tot 20.00 uur.

Voor Burgerzaken moet u een afspraak maken

Dit moet bijvoorbeeld voor het aanvragen van een paspoort of een identiteitskaart. Bekijk de mogelijkheden om een afspraak te maken:

Afspraak maken

Bel of app ons

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

  • Maandag tot en met donderdag, van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.

U kunt ons ook appen.

Mail of schrijf ons

Wilt u een vertrouwelijke e-mail of een groot bestand naar ons sturen? Maak dan gebruik van Zivver. In andere gevallen kunt u een e-mail sturen naar gemeente@heerde.nl of het contactformulier invullen.

  • Postadres: Postbus 175, 8180 AD Heerde
  • Fax: 0578 - 69 52 88

Ziet u een kapotte lantaarnpaal of losliggende stoeptegels?

Meld het bij ons.

Melding doen

Wilt u buiten de openingstijden iets melden en kan uw melding niet wachten tot de volgende werkdag?

Bel dan 0578 - 69 94 94. Bij grote drukte kan het zijn dat u de calamiteitendienst niet direct te pakken krijgt. Probeert u het dan even later nog een keer.

Heeft u problemen met het riool?

Lees wat u kunt doen om het op te lossen.

Heeft u een vraag over zorg, opvoeden, werk en inkomen?

Bekijk dan de informatie op de website www.stipheerde.nl. Of neem direct contact op met Stip.

Informatie over het bestuur

In het Raadhuis zitten het college van burgemeester en wethouders, de griffie en het bestuurssecretariaat. De commissie- en raadsvergaderingen worden ook in het Raadhuis gehouden.

Raadhuis:
Dorpsstraat 1
8181 HL Heerde

Onze huisregels

Wij vinden het belangrijk om onze bezoekers gastvrij en veilig te ontvangen. Wij hebben daarom een aantal huisregels opgesteld.