Uittreksel basisregistratie personen

Een uittreksel uit de basisregistratie personen is een officiële verklaring van de gemeente dat u in de gemeente Heerde woont. Op het uittreksel staan uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum. Daarnaast kunt u er andere gegevens op laten zetten. Geef daarom duidelijk aan waarvoor u het nodig heeft.

U kunt het uittreksel online aanvragen. 

Uittreksel aanvragen  Log in met uw DigiD-gebruikersnaam en -wachtwoord. U kunt betalen via iDEAL of een creditcard (Visa of Mastercard).

Na het online aanvragen wordt uw uittreksel binnen enkele werkdagen verstuurd naar het adres waar u volgens de basisregistratie personen staat ingeschreven.

Wat kost een uittreksel?

  • Uittreksel basisregistratie personen: € 10,15 (prijspeil 2021)

Wilt u het uittreksel aanvragen bij de balie in het gemeentekantoor?

Maak dan online een afspraak.

Afspraak maken.

Heeft u een afspraak gemaakt om het uittreksel aan te vragen aan de balie van het gemeentekantoor? Neem dan de volgende documenten mee:

  • Een geldig identiteitsbewijs.
  • Voldoende geld. U moet uw uittreksel betalen bij de aanvraag. U kunt contant of met uw pinpas betalen.

U kunt uw uittreksel direct meenemen.

Op bent u op zoek naar?