Kavels aan de noordelijke kant van de Eeuwlandseweg

De gemeente Heerde heeft 4 woon-werkkavels uitgegeven. De kavels liggen aan de noordelijke kant van de Eeuwlandseweg (grenzend aan de Zwolseweg) in Heerde. Er zijn geen kavels beschikbaar meer.

De kavels zijn tussen de 1545 en 1638 vierkante meter groot en bieden dus de ruimte om allerlei activiteiten op uw eigen erf uit te oefenen. Bedrijfsgebouw, praktijkruimte, werkplaats, opslagruimte; er is van alles mogelijk. De prijzen liggen tussen de 286.000 en 299.320 euro kosten koper exclusief btw.

Wonen en werken aan de Eeuwlandseweg

Lees hieronder waar u rekening mee moet houden.

Kavelpaspoort

• Geen

Uitgifte van de kavels

In eerste instantie konden geïnteresseerden zich tot en met 11 december 2022 inschrijven voor 1 of meer kavels. Daarna is geloot en zijn de kavels toegewezen.

U kunt de (model)optieovereenkomst (pdf, 275Kb) alvast bekijken. De kavel is pas voor u gereserveerd, zodra het optiebedrag is betaald en de overeenkomst is ondertekend.

Ook bij ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ krijgt u een optieovereenkomst toegestuurd. Als u het optiebedrag heeft betaald én de overeenkomst is ondertekend, heeft u een optie op de kavel.

Heeft u een optie op een kavel?

Dan kunt u gaan onderzoeken of u de kavel wilt kopen. Zo kunt u in gesprek gaan met een financierder of met ons in gesprek over uw bouwwensen. Bent u zeker van uw zaak en wilt u de kavel kopen? Neem dan contact met ons op voor een koopovereenkomst.

Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met het verkoopteam van de gemeente Heerde. Dat kan op de volgende manieren: